Thursday, January 5, 2012

Kenangan di penang

haiii semua...selamat pagi.....huhu saya tgh dmm lagi nie...jdi mood utk keje pun xder dah....huhu..ok seperti yg dijanjikan skrng ctr plak pasal g penang yer...antara kenangan yg ada:-
1. bgun punya la awl ingat nak bertolak kul 7 tapi dkt kul 8 br grk tau hhuhu....lama kan aku tgg kat bwh tu...
2. bila naek bus ader ker patut student tu tny " awk nie dari kos mane " ? awat la dia tny cmni..aper nampk cm studnt sgt ker saya niee..huhu.....
3. punya la lama dok dlm bus tu....tdo n bgn tetap dlm bus g dkt kul 3 ke 4 petang baru sampi sana..tp sedih ar kedai mkn kurang ...ingat leh kurus la bila x mkn rupa nya bila balik kl makin tambah berat nie...hihi musykil betol nie...
4. tempat posting boleh ar ...layan jer...wlumacam mana pun student nya seronok leh masuk kepala tau hiihih..nnti saya upload gmbr aktiviti kat sn..
5. ader ar sekali tu saya cuti 1 mgg balik johor x naek bus ek..naek flight kata nyer heheh...mcm owg besar tau..hehe..ok cukupla saya bebel nie..meh layan gmbr nie yer,....

ms nie bebudak nie nak habis dah so center sana wat sikit la makan2 untuk diaowg.....(1st batch)

nie pula masa kami semua bawa bebudak kat center tu kuar untuk aktivity kat luar masa nie kat taman aper ntah kat penang...tp mmg besar n cntik tau

ha nie la bukti naek flight...mcm owg kaya wooo...heheh

nie pulak berjalan ngan diaowg smpi ker gurney..heheh....best tau nak2 bebudak nie seronok n leh masok kepala

nie lak ..acara melepak kan diri di are gurney gak selepas seharian penat berjalan...

ha nie dlm feri...saya takut jugak la...tp wat 2 berani...masa nie nak g kedah jejalan g umah salah satu student nama nyer miera..best tau siap smpi perlis rupanya kejap jer heheh,.,,,

aper2 pun terlalu bnyk pengalaman di setiap tempat yg saya g...kenangan manis bnyk sgt...nnti lagi sy ctr ek

No comments:

Post a Comment